Jak jsem zvládla hlídání?

28.01.2018

  Víte, co je nejhorší na tom, když máte velkou rodinu, že nemáte moc fotografií na kterých jste všichni pohromadě, když už se totiž sejdete na nějakých oslavách, tak buď vždy někdo někam zmizí, nebo se prostě na fotografii ani nevlezou všichni. Přesto mám hrozně ráda fotky na kterých je moje rodina.

  Velice ráda fotím sestřenku Natálku, která je úžasně fotogenická. Jednou jsme byly na procházce v parku a já jsem si s sebou vzala foťák, že ji příležitostně, sem tam vyfotím. Doufala jsem, že jí to zaujme a moje hlídání nebude náročné a proběhne bez problémů. To jsem ale netušila, že to bude až tak jednoduché...

  Stává se mi dost často, že když fotím někoho staršího, tak se mě pořád ptá, jak se mám tvářit, jak se postavit atd. Přesným opakem je ale Natálka, která mi zapózuje až tehdy, když má pocit, že tam to bude dobrý, během minuty udělá tolik výrazů, že se mi málokdy podaří zachytit všechny. Je úžasná, vůbec bych se nedivila kdyby byla jednou modelkou.

Anna


Zdroj fotografií: Anna Ševčíková (vlastní)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky