Každý má své oblíbence mezi fotkami

01.02.2018

  Moje oblíbené fotografie jsou ty, na kterých je moje kamarádka Kája. Není to jen proto, že by ty fotky byly až tak úžasné, ale vždy když s Kájou jdeme fotit, tak mě to hrozně baví a mám z toho vždy dobrý pocit.

  Kája prostě ví, jak se tvářit a jak se obléci, vždy jí něco navrhnu a podle toho uzpůsobí svůj outfit, je to to nejjednodušší focení jaké může být, kdybych nemusela stát za foťákem, tak by mě tam ani nepotřebovala.

  Často fotíme v blízkosti naší školy. Loni jsme ale vybočily ze stereotypu a o prázdninách jsme se vydaly do Zoologické zahrady v Lešné. Nejen, že to byl příjemně strávený, slunečný den v zoo, ale udělaly jsme i pár pěkných fotek.

Anna

Zdroj fotografii: Anna Ševčíková (vlastní)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky