Poprvé, co jsem fotila pár!

29.01.2018

  Když za mnou přišla kamarádka, jestli bych jí neudělala fotky s přítelem, tak mě to trošku vyděsilo. Do té doby jsem fotila jen jednoho člověka,rodinu nebo partu kamarádu. Navíc byla zima a všude bylo plno sněhu,což naše možnosti dost omezovalo.

  Nakonec jsme to všichni tři pojali tak, že uvidíme jaké možnosti se nám venku naskytnou. Vyšli jsme na kopec, kde jsme se procházeli a vždy, když jsme dostali nápad, tak jsme to vyfotila a doufala jsem, že se aspoň některé fotky povedly. Byla to velká improvizace, ale moc mě to bavilo a zkušenost to byla úžasná.

  Nakonec se fotky docela povedly a hlavně, oba byli spokojení.

Anna


Zdroj fotografií: Anna Ševčíková (vlastní)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky