Sport se nefotí snadno, ale jde to

27.01.2018

  Ještě jako malé díťe mě taťka brával na Vsetínský stadion na hokej. Kdy jsem tam byla poprvé nemám nejmenší ponětí, ale asi to muselo být velice brzo. Něco to ve mě asi zanechalo a dodnes mám ráda snad všechny sporty na světě. Nejvíc ze všeho miluji hokej, ale nepohrdnu ani florbalem, squashem nebo tenisem. Sport je prostě něco, co mě baví jak hrát, sledovat, ale i fotografovat.

  Uznávám, že není zrovna jednoduché fotografovat sport. Člověk musí být naprosto soustředěný (což je při fandění dost problém), všímavý, ale hlavně klidný a smířený s tím, že všechny fotky dokonalé prostě nebudou.

  Někdy si říkám, že je to nemožné a strašně se rozčiluji, ale pravidlem je, že vždy když fotím nějaký sport, tak se povede jen asi 60% fotografii. Chce to prostě jen cvik...

Anna

Zdroj fotografii: Anna Ševčíková (vlastní)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky